Læsning Juli.

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Indlæg: 28337
Tilmeldt: 22 nov 2003 16:33
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#201 Indlæg af Fisker Thomas » 03 aug 2005 21:08

TunnelVisionær skrev:
Nick Fury skrev:Hvorfor er Processen så fed og Slottet så kedelig? Buuuh.
Hmm, jeg synes på ingen måde at slottet er kedelig. Handlingen er måske en smule mere træg og det frustrerende univers fra processen er udskiftet med en frustreret og frustrerende hovedperson, men den psykologiske karakteristik er fremragende. Og så er slutningen super fed på en rigtig irriterende måde. Glæd dig. :wink:
Der er jo ingen slutning. Han døde inden han havde fået skrevet slutningen.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Leif Erektion

#202 Indlæg af Leif Erektion » 03 aug 2005 22:45

Fisker Thomas skrev:
TunnelVisionær skrev:
Nick Fury skrev:Hvorfor er Processen så fed og Slottet så kedelig? Buuuh.
Hmm, jeg synes på ingen måde at slottet er kedelig. Handlingen er måske en smule mere træg og det frustrerende univers fra processen er udskiftet med en frustreret og frustrerende hovedperson, men den psykologiske karakteristik er fremragende. Og så er slutningen super fed på en rigtig irriterende måde. Glæd dig. :wink:
Der er jo ingen slutning. Han døde inden han havde fået skrevet slutningen.
Doh.

Brugeravatar
foxtrot
Indlæg: 8266
Tilmeldt: 23 okt 2003 22:48
Geografisk sted: Grosse Pointe

#203 Indlæg af foxtrot » 03 aug 2005 22:54

Hvorfor skal man trækkes med bog-debat i fri-forummet? Den nye fora-inddeling har allerede spillet fagot.
You got a new Tattoo/Of an old Tattoo

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16126
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

Re:

#204 Indlæg af Langley » 02 dec 2023 15:24

Marcus skrev:
24 jul 2005 23:03
Jeg læser Mørkefald fra 1984 af Dean R. Koontz. I begyndelsen af 90erne blev Koontz' bøger virkelig dårlige og ikke længe derefter pinligt dårlige. Men ligesom Stephen King skrev Koontz sgu ret spændende bøger i begyndelsen af karrieren, især i 80erne, og Mørkefald virker også ret sej.

Jeg nævner i flæng

Stemmer i natten 1980
Sælsom Hvisken 1980
Skygger 1983
Fremmede 1986
Midnat 1989
Masken 1990

... som alle har givet mig den gode gøjser på.
Stenkold liste at grave frem herinde når Jr giver udtryk for læselyst til andet end superhelte og Wimpy Kid!

Edit: Sindssyg holdning af denne Nick Fury i indløg over.
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Zweini_tv og 1 gæst