Nu er den her, langt om længe - ALTSÅ VINYLEN

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Reflekterende Rasmus
Indlæg: 515
Tilmeldt: 17 jul 2002 16:53
Geografisk sted: 27-03-80 - Århus - 8240
Kontakt:

Vi køber, forbruger, brænder penge af på - november 2005

#1 Indlæg af Reflekterende Rasmus » 01 nov 2005 00:15

egetnlig købte jeg dem i går... men de blev betalt med min nye løn som jeg regner for tilhørende november

Depeche mode - playing the angel (LP)
Cocoroise - Noah's Arch (LP)
Broadcast - Tender Buttons (LP)
Tindersticks - Waiting for the moon (LP)
Tindersticks - trouble every day (LP)
Devendra Banhart - de to første på dobbelt album (LP)

sammenlagt.. alt for meget....

Brugeravatar
palesaint
Indlæg: 12187
Tilmeldt: 15 jan 2004 18:48

#2 Indlæg af palesaint » 01 nov 2005 00:55

Jeg købte disse to i Berlin til den samlede pris af 7€.

Billede

Billede

Desuden blev jeg rigtig, rigtig overstadigt glad, da Desperate Straight gav mig denne i fødselsdagsgave i fredags:

Billede

Alle vinyl.
eini skrev:
05 feb 2016 14:51
Svingningers moralske kerne.

Gaddisfly
Indlæg: 1974
Tilmeldt: 11 nov 2004 10:19
Geografisk sted: København

#3 Indlæg af Gaddisfly » 01 nov 2005 01:08

palesaint skrev:Jeg købte disse to i Berlin til den samlede pris af 7€.

Billede

Billede





Alle vinyl.
Wow, det er sjældent jeg ser mine gamle folkeskole-yndlingsplader her på indiesitet... God fornøjelse :D

Også selvom "Selling England.." aldrig har været en af favoritterne...
You're leaving us all.

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16099
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

#4 Indlæg af Langley » 01 nov 2005 01:09

jeg har lige købt en billet til New York hvor jeg vil holde jul og nytår og lidt af januar. Og jeg har lånt et loft på canal street. ...Så nu kommer jeg snart rendende og spørger på en rigtig irriterende måde om i - har nogle herre nice tips til cool steder "over there" i the big apple, for jeg smutter sgu lige en tur der over .
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
palesaint
Indlæg: 12187
Tilmeldt: 15 jan 2004 18:48

#5 Indlæg af palesaint » 01 nov 2005 01:25

Lang skrev:jeg har lige købt en billet til New York hvor jeg vil holde jul og nytår og lidt af januar. Og jeg har lånt et loft på canal street. ...Så nu kommer jeg snart rendende og spørger på en rigtig irriterende måde om i - har nogle herre nice tips til cool steder "over there" i the big apple, for jeg smutter sgu lige en tur der over .
Inden du laver en tråd, så søg på New York og pladebutikker i søgefunktionen - Der er vel et par stykker, hvor du kan finde noget inspiration. Hvis de virker ufuldstændige kan du jo passende genoplive dem.
eini skrev:
05 feb 2016 14:51
Svingningers moralske kerne.

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16099
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

#6 Indlæg af Langley » 01 nov 2005 01:37

[/quote]
Inden du laver en tråd, så søg på New York og pladebutikker i søgefunktionen - Der er vel et par stykker, hvor du kan finde noget inspiration. Hvis de virker ufuldstændige kan du jo passende genoplive dem.[/quote]

Ja ja. Skal nok.

Ellers tror jeg sgu vil købe noget Shelby Lynne. hun ser liiidt "sød" ud, men det der "where am i now" nummer er sgu meget cute.

Og måsker noget surf med mexi horn. jeg ved bare ikke hvad endnu. Og måske noget brian jones town sir Danny, Børge og flere af de unge mennesker herinde. ...
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
palesaint
Indlæg: 12187
Tilmeldt: 15 jan 2004 18:48

#7 Indlæg af palesaint » 01 nov 2005 01:53

Du driller.
eini skrev:
05 feb 2016 14:51
Svingningers moralske kerne.

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16099
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

#8 Indlæg af Langley » 01 nov 2005 01:56

palesaint skrev:Du driller.
gør jeg? jeg er for træt til at kende forskel lige nu. Vil hjem NU. ka ikke finde min hovedtelefoner. kan ikke bevæge mig uden musik...
må synge selvom jeg synger rædsomt

god nattevagt blege helgen
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8629
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#9 Indlæg af stilhed » 01 nov 2005 09:17

oktober. christy wilson - the lucky one (cd) // edith frost - calling over time (cd) // charlotte martin - on your shore (cd) // eszter balint - mud (cd) // bosque brown - bosque brown plays mara lee miller (cd) // rachael yamagata - s/t (cd) // rachael yamagata - happenstance (cd) // rebecca gates - ruby series (cd) // julie ruin - s/t (cd) // luke - nurse and amaza (cd) // red house painters - ocean beach (lp) // lorelei - asleep (7") // sunburned hand of the man - headdress (lp) // 3x trains and boats and planes - minimal star (cd) // rance allen group - best of (cd) // 90 day men - panda park (cd) // sufjan stevens - illinois (cd) // out hud!!! - street dad (lp) // jennifer gentle valende - s/t (lp) // veils - runaway found (cd) // white stripes - get behind me satan (cd) // hackensaw boys - love what you do (cd) - sunburned hand of the man - the secret in disguise (cdr) // sunburned hand of the man - rare wood (cdr) // townes van zandt - nashville sessions (cd) // ed harcourt - strangers (cd) // kasabian - kasabian (cd) // billy corgan - the future embrace (cd) // the go-betweens - 16 lovers lane (cd) // v/a - american primitive vol. 1 (cd) // sandie shaw - puppet on a string (cd) // cocorosie - la maison de mon reve (cd) // logh - everytime a bell rings an angel gets his wings (cd) // calvin johnson - before the dream faded (cd) // v/a - wooden guitar (cd) // bright eyes - letting off the happiness (cd) // bright eyes - fever and mirrors (cd) // half-handed cloud - we haven't just been told, we have been loved (cd) // flying lizards - the secret dub life of the flying lizards (cd) // sunburned hand of the man - complexion (lp) // plus nogle will oldham- // hydrahead- // vinyl- // og tyske demoting. kedelige måned. det kan selv ikke trotskij forsvare. høhø.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

verboten
Indlæg: 4145
Tilmeldt: 02 jul 2003 13:37

Re: Vi køber, forbruger, brænder penge af på - november 2005

#10 Indlæg af verboten » 01 nov 2005 09:21

Reflekterende Rasmus skrev: Devendra Banhart - de to første på dobbelt album (LP)
dobbelt-tsk! det er jo slet ikke de to første. det er nummer 2 og 3 (eller 3 og 4, hvis black babies tæller som en plade og ikke en ep)
nu mener jeg forretning!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Pete Rock og 2 gæster