PerH moves 2 the ghetto

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
PerH
Indlæg: 3720
Tilmeldt: 08 jun 2006 14:12

Re: PerH moves 2 the ghetto

#91 Indlæg af PerH » 19 apr 2024 07:41

Tusind tak <3

Brugeravatar
PerH
Indlæg: 3720
Tilmeldt: 08 jun 2006 14:12

Re: PerH moves 2 the ghetto

#92 Indlæg af PerH » 19 apr 2024 08:20

Jeg kan i øvrigt lige fortælle dig, at det album, der startede hele det her show, har spillet i en lille bitte rolle i at jeg i disse dage er forelsket (what mand, har jeg godt nok ikke prøvet i flere år) og hun virker heldigvis til at være det samme i mig.

Fandt hinanden på en datingapp, Hinge, hvor vi skrev sammen i noget tid. Så skulle vi have mødtes en aften, men hun meldte sig syg.. Hvad gør man så? Der skal jo ske lidt på chatten. Jeg sendte hende så nogle forskellige bangers. Lifestyle self. Den var hun vild med. Så sendte jeg World Wide Whack(som du postede på releasedagen) og sagde, hun burde høre det hele. Hun sendte nogle andre fede og sjove ting min vej.

På selve aftenen for første date hører jeg så alt det hun har sendt til mig, da jeg er på vej derhen. "Like This" med Kelly Rowland Feat. Eve fx. Der er fart på. Da jeg så ankommer, tager jeg mine AirPods ud, får øje på hende, hun tager også sine AirPods ud, og så spørger jeg "Hej! Hvad hører du?"

"Jamen.. jeg hører da World Wide Whack!"

Så gik vi ind på baren, og det viste sig, hun er ekstremt grineren, som jo nærmest er det vigtigste. Så tak svingninger og World Wide Whack.

Brugeravatar
busterask
Indlæg: 2469
Tilmeldt: 07 apr 2011 16:26

Re: PerH moves 2 the ghetto

#93 Indlæg af busterask » 19 apr 2024 09:07

Fuck hvor dejligt, P Dawg <333
Hip hop - connecting people.
det meget senmoderne ungdomssvin

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23280
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: PerH moves 2 the ghetto

#94 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 19 apr 2024 09:08

Tak til PerH for dette Garden State anno 2024-moment. Tænk sig at have "Lifestyle" som forelskelsesbanger, kan næsten ikke forestille mig noget mere overlegent. Nyd det!
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
busterask
Indlæg: 2469
Tilmeldt: 07 apr 2011 16:26

Re: PerH moves 2 the ghetto

#95 Indlæg af busterask » 19 apr 2024 09:18

Apropos forelskelsesbangere får jeg lyst til at weird flexe hvor helt igennem konge min partner igennem snart otte år er. Vi hookede op til en privatfest kort efter udgivelsen af The Life of Pablo, hvor vi havde en lang bonding session på dansegulvet, der primært gik ud på at rappe Kanye-lyrics ind i hovederne på hinanden. Allerede her var det jo indlysende, at hun var min Final One. Andre gyldne minder fra the early days er fx hende der sidder cigaretrygende i sin vindueskarm og rapper med på "Check the Rhime" eller en stiv aften, hvor vi har shoppet Ceres og Arnbitter i 7/11 og danser til "pick up the phone" i hendes lejlighed.

Hun er fandeme en GOAT.
det meget senmoderne ungdomssvin

Brugeravatar
PerH
Indlæg: 3720
Tilmeldt: 08 jun 2006 14:12

Re: PerH moves 2 the ghetto

#96 Indlæg af PerH » 19 apr 2024 09:21

Hahaha, det lyder da også fuldstændig genialt, det der. Dejligt at høre.

Brugeravatar
PerH
Indlæg: 3720
Tilmeldt: 08 jun 2006 14:12

Re: PerH moves 2 the ghetto

#97 Indlæg af PerH » 19 apr 2024 09:43

Nå ja, glemte sgu da at fortælle: I går havde jeg fødselsdag, og det var planen, at jeg først skulle ses med hende igen lørdag.. men jeg fik rykket rundt på nogle ting og noget arbejde, så jeg kunne mødes og dele en flaske vin med hende midt på dagen.

Jeg havde fortalt hende på chatten, at jeg skal ud og spise med mine venner i dag fredag, og at jeg har sagt til mine venner, at de ikke skal give mig en gave. Der var så en af mine veninder, der havde sagt: Jamen jeg vil give dig en gave! Og så sagde jeg til min veninde, at jeg ville blive glad for et håndskrevet kort.

Alt der der havde jeg fortalt min date om, og så dukkede hun op i går og så havde hun skrevet et virkelig morsomt og rørende digt, hvor hun fik inkorporeret "Like This" og "World Wide Whack", og så rundede hun lige af med at drille mig med det faktum, at jeg kastede op i munden et par timer før, vi var på vores første date og var lige ved at aflyse.

Oh my god mand, verdens bedste fødselsdag <3

Brugeravatar
PerH
Indlæg: 3720
Tilmeldt: 08 jun 2006 14:12

Re: PerH moves 2 the ghetto

#98 Indlæg af PerH » 19 apr 2024 09:44

OG så stopper jeg med det her corny show, men skulle lige af med det! Haha.

Khonnor Oberst
Indlæg: 190
Tilmeldt: 19 nov 2023 16:47

Re: PerH moves 2 the ghetto

#99 Indlæg af Khonnor Oberst » 19 apr 2024 09:48

<33 til Buster og Per

Det bliver sgu ikke bedre end at være nyforelsket. Jo, måske stadig at være forelsket after all these years. Dette indlæg er influeret af at have drukket en fadøl kl. 9 om morgenen i Berlin. This here lifestyle

Brugeravatar
andreassyr
Indlæg: 11836
Tilmeldt: 20 apr 2007 00:18
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

Re: PerH moves 2 the ghetto

#100 Indlæg af andreassyr » 19 apr 2024 09:50

Kæmpe høj fredagsstemning på board.
En storslået sejr for den anæmiske intellektualisme

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster