Track for track - Jethro Tull: Crest Of A Knave

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8627
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: Track for track - Jethro Tull: Crest Of A Knave

#61 Indlæg af makrel » 28 apr 2023 08:06

Jeg har virkelig svært ved at abstrahere fra Dire Straits-lyden og Mark Knopfler-vokalen. Og så lige krydret med noget gøglet keyboard. Jeg var måske lige lovligt for opløftet af "Mountain Men", og nu hader jeg igen. Altså det er virkelig dårligt igen, synes jeg. Det lyder som en dårlig kopi samtidig med at det gerne vil være sin egen og så er det en dårlig udlægning af 80'erne - endda i slut-80'erne.

Summeret 1/6 for hele albummet. Det er udelukkende pga. det nogenlunde, men overvejende "meh" nummer, "Mountain Men". Et nummer jeg ikke behøver at høre igen - ligesom albummet. Det har været sjovt, men hold så kæft, det har været dårligt, haha! Grammyvinder over ...AJFA. Shit! :lol:
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 24 jul 2014 20:14
Kontakt:

Re: Track for track - Jethro Tull: Crest Of A Knave

#62 Indlæg af Kongen af Danmark » 28 apr 2023 12:02

Jeg er fandeme glad for at vi ikke skal igennem bonus tracks også. Det er jo til at blive magge i æ hoi af, så ringe den her plade er.

Broadsword og til dels Stormwatch er godt nok bedre bud på hvordan Jethro Tull burde have lydt i 80erne (selvom Stormwatch vist reelt er fra '79 eller sådan noget).

Og ja, det er jo om muligt en endnu større skandale med #grammygate nu hvor vi rent faktisk har hørt lortet. Bliver helt vred på Hetterens vegne.
Forbundne, forpligtet, for metallen

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Indlæg: 1697
Tilmeldt: 24 jul 2014 20:14
Kontakt:

Re: Track for track - Jethro Tull: Crest Of A Knave

#63 Indlæg af Kongen af Danmark » 28 apr 2023 12:04

Prøv at tænke jer hvis det var Megadeth der havde været nomineret og så denne her plade havde vundet. Shit mand, Dave ville stadig give interviews kun om det.
Forbundne, forpligtet, for metallen

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8627
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: Track for track - Jethro Tull: Crest Of A Knave

#64 Indlæg af makrel » 29 apr 2023 07:38

Tror ikke at Megadave havde kunne holde til det.
Tom D. Warrior

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst