Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
iteration
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 15 aug 2004 17:20
Geografisk sted: Novena, Singapore

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4551 Indlæg af iteration » 05 maj 2024 13:21

Jeg var til plademesse i Glebe og fandt:

Mazzy Star :: Ghost Highway (live)
Cowboy Junkies :: The Trinity Session
Tool :: Opiate

Alle tre fylder tre gabende huller.

Kode: Vælg alt

SYNOPSIS
     ed [ - ] [ -x ] [ name ]
DESCRIPTION
     Ed is the standard text editor.
Ed, man! !man ed

Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8639
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4552 Indlæg af stilhed » 11 maj 2024 11:40

the cat's miaow - skipping stones - lp // hiss golden messenger - jump for joy - lp // joe ghatt - caper - lp // still corners - dream talk - lp // peace, loving - s/t - lp // alicia keys - keys - lp // manabu namiki - ketsui, kizuna jigoku tachi, the definitive collection - 2lp // charles & eddie - duophonic - lp // per kristensen band - så er festen forbi - lp // arv & miljö - poly - 12" lathe // moonilena - minnet - lp
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23260
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4553 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 16 maj 2024 17:34

Så blev der altså lige købt nogle konge-cd'er:

Bill Evans - Conversations With Myself
The Misfits - Static Age
New Radicals - Maybe You've Been Brainwashed Too
The Nation Of Ulysses - Plays Pretty For Baby
Eno/Cale - Wrong Way Up
Loreena McKennitt - The Book Of Secrets
John Prine - John Prine
Alice Coltrane - Journey In Satchidananda
Alice Coltrane - Ptah, The El Daoud
Laurie Anderson - Live At Town Hall New York City September 19-20, 2001
Julee Cruise - Floating Into The Night
Portishead - Third
Robert Wyatt - The End Of An Ear
Justin Timberlake - Futuresex/Lovesounds
Justin Timberlake - The 20/20 Experience - The Complete Experience
Nirvana - In Utero
The Chemical Brothers - Further
The Chemical Brothers - Born In The Echoes
Various - Trainspotting (Music From The Motion Picture)
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8639
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4554 Indlæg af stilhed » 22 maj 2024 14:06

dan stuecher - carousel of life - lp // nyack missionary college choirs, quartet & band - yesterday today forever! - lp // the wichita gospel assembly - band and choir - lp // john tieszen & mary lou tieszen - let the whole world know - lp // melanie martinez - after school ep - 12" // young widows - easy pain - lp+7" // restorations - s/t - lp // stars - the north - lp // the dear hunter - act III: life and death - 2lp // as tall as lions - s/t - lp // t. rex - the slider - lp // shone - heat thing - lp // vinnie caruana - city by the sea - 12" // kyle avallone - last minute man - lp // jordan majid - wildest dreams - lp // free indeed - s/t - lp // steel woods - old news - 2lp // steel woods - all of your stones - lp // courtney marie andrews - honest life - lp // courtney marie andrews - old flowers - lp // david ramirez - my love is a hurricane - 12" // matthew - s/t - lp // king crimson - live in toronto - 4lp // arv & miljö - jorden först - lp // demeters döttrar - søndag i spejlet - lp
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Hr. Fugl
Indlæg: 6678
Tilmeldt: 04 maj 2012 19:28
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4555 Indlæg af Hr. Fugl » 29 maj 2024 09:27

Det er nok ikke den helt rette tråd, men jeg har lige fundet ud af, jeg er klar til at flytte på landet og blive bilejer. Troede, jeg havde solgt alle mine cd'er i en flytning, men jeg har to små kasser, har jeg lige opdaget. Den ene sidder jeg med nu, og der finder jeg en godt 00'er-præget samling og en lille smule hornbrille-udgivelser også: Led Zeppelin, Radiohead, Everything But the Girl, Juvenile, Ornette Coleman, Dr. Dre, Wayne Shorter, Metallice, Pavement, Kigns of Leaon, Portishead, Gang Starr, Flaming Lips, Passiomn Pit, Foo Fighters, Jefferson Airplane, Oasis, Justin Timberlake, Daft Punk, Trainspotting-soundtracket, David Bowie osv. osv :crown:
Man farer vild overalt.

Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8639
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: Vi køber obskuriteter og arkiverer dem - musikindkøbstråden fra 2006 til evigheden

#4556 Indlæg af stilhed » 01 jun 2024 10:58

danny elfman & chris bacon - wednesday - 2lp // colter wall - western swing & waltzes and other punchy songs - lp // colter wall - songs of the plain - lp // bobsled team - the colours - lp // bonnie 'prince' billy, nathan salsburg & tyler trotter - hear the children sing the evidence - lp // sallie ford - soul sick - lp // amen dunes - death jokes - 2lp // cutler station - I wanna build a new machine - lp // notorious b.i.g. - now playing - lp // vic mensa - victor - lp // perspective - oh my god, they baked his face - lp


præ-on trial guf
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster