HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
junebug
Indlæg: 6059
Tilmeldt: 29 jul 2002 10:05
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

#241 Indlæg af junebug » 05 sep 2022 18:37

@ iteration: Jah, måske lidt Pavement agtig vibe. Men jeg kan egentlig bedre li Wednesday. Synes bare de/hun lyder godt på plade, ikke så slacker. Er ikke så meget til hele det der slacker noget, helt personligt. Selvom den slags bands ofte laver gode melodier. Hun har en country twang når hun synger, som på en måde gør deres lyd meget stueren og moden. Det kan jeg godt lide.

@ Jon A: FEDT! Parklife er deres femte bedste album, nu åbner der sig en verden. Videre til Selftitled, dernæste den yderst foruroligende The Great Escape, så i krig med uimodståelige Modern Life is Rubbish, for at slutte af med halvfemsernes bedste album 13. Det er aldrig for sent :worship:
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16126
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

Re: HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

#242 Indlæg af Langley » 05 sep 2022 20:55

Tak for sangen fugl. Senere satte jeg også en liste der pralede med ret poppet nyere Black . Ja jo jeg besluttede mig for New model Army istedet, men kom så for veje at sætte Agalloch på pga af titlen ‘Ashes against the gratin’

https://music.youtube.com/watch?v=lyC4x ... ture=share
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
krea
Indlæg: 10455
Tilmeldt: 16 okt 2003 10:59
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

Re: HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

#243 Indlæg af krea » 06 sep 2022 07:38

Langley skrev:
05 sep 2022 20:55
‘Ashes against the gratin’
Du var sulten? Blomkålsgratin? :klaphat:
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Jon A
Indlæg: 14794
Tilmeldt: 15 jul 2006 10:31
Kontakt:

Re: HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

#244 Indlæg af Jon A » 06 sep 2022 09:29

junebug skrev:
05 sep 2022 18:37
@ Jon A: FEDT! Parklife er deres femte bedste album, nu åbner der sig en verden. Videre til Selftitled, dernæste den yderst foruroligende The Great Escape, så i krig med uimodståelige Modern Life is Rubbish, for at slutte af med halvfemsernes bedste album 13. Det er aldrig for sent :worship:
Det tror jeg alligevel, at det er lidt. Det var fedt nok at høre Parklife igen, men da jeg prøvede at høre Modern Life, blev jeg irriteret, og da jeg nogle dage senere ville høre Parklife igen, pissede den mig også af.

Brugeravatar
junebug
Indlæg: 6059
Tilmeldt: 29 jul 2002 10:05
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: HN August 2022 - Selfcare og den fede rock

#245 Indlæg af junebug » 06 sep 2022 19:01

Jon A skrev:
06 sep 2022 09:29
junebug skrev:
05 sep 2022 18:37
@ Jon A: FEDT! Parklife er deres femte bedste album, nu åbner der sig en verden. Videre til Selftitled, dernæste den yderst foruroligende The Great Escape, så i krig med uimodståelige Modern Life is Rubbish, for at slutte af med halvfemsernes bedste album 13. Det er aldrig for sent :worship:
Det tror jeg alligevel, at det er lidt. Det var fedt nok at høre Parklife igen, men da jeg prøvede at høre Modern Life, blev jeg irriteret, og da jeg nogle dage senere ville høre Parklife igen, pissede den mig også af.
Ah men altså. Point for at prøve! Det er ligesom når jeg prøver at kæmpe mig igennem et Black Sabbath album en gang hvert tolvte år, og giver op efter tre numre.
Og det er også meget rart at vide hvad man ikke kan lide, et eller andet sted. : )
the winners toil with all the answers

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst