Track for track - Warning//Watching from a Distance

Generel musiksnak
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
simonvt
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 18 jan 2011 22:10

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#111 Indlæg af simonvt » 05 jan 2022 11:04

secondtoughestintheinfant skrev:
05 jan 2022 11:01
00Void skrev:
05 jan 2022 11:00
En slags miserabel dopesmoker, bare jordslået og tårevædet fremfor jordbonget og tjærevædet.
Lol, spot-on!
x2
...og gør sig klart bedre som album end T4T. Det føles lidt mærkeligt at tage klynken i bider og samtidig evaluere på hver bid af klynk. Fungere klart bedre at hengive sig helt og fuldt til fosterstillingen.

Brugeravatar
haile lassie
Indlæg: 7348
Tilmeldt: 26 jul 2007 16:05
Spotify: 113262106

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#112 Indlæg af haile lassie » 05 jan 2022 11:07

00Void skrev:
05 jan 2022 11:00
Synes sgu det er ved at være lidt for kedeligt til man orker mere.
Jeg vender tilbage til den den rigtige dag og napper den i fuld længde. Ser den efterhånden mere som ét track. En slags miserabel dopesmoker, bare jordslået og tårevædet fremfor jordbonget og tjærevædet. Og dén chance skal den sgu ha!
Der er kun ét track tilbage. Hæng i! #T4T-leden
bud count: 0

Brugeravatar
Jon A
Indlæg: 14794
Tilmeldt: 15 jul 2006 10:31
Kontakt:

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#113 Indlæg af Jon A » 05 jan 2022 11:30

haile lassie skrev:
05 jan 2022 08:47
4. Feces.
FTFY

Brugeravatar
Peter Metalli
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 30 maj 2019 11:30

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#114 Indlæg af Peter Metalli » 05 jan 2022 11:34

Det bedste ved pladen er makrels inderlige forhold til og lidenskabelige forsvar for den :yellowheart: :drinkingcheers:
den revolutionerende kraft fra Uranus

Brugeravatar
00Void
Indlæg: 8454
Tilmeldt: 10 jul 2006 19:04

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#115 Indlæg af 00Void » 05 jan 2022 11:56

haile lassie skrev:
05 jan 2022 11:07
00Void skrev:
05 jan 2022 11:00
Synes sgu det er ved at være lidt for kedeligt til man orker mere.
Jeg vender tilbage til den den rigtige dag og napper den i fuld længde. Ser den efterhånden mere som ét track. En slags miserabel dopesmoker, bare jordslået og tårevædet fremfor jordbonget og tjærevædet. Og dén chance skal den sgu ha!
Der er kun ét track tilbage. Hæng i! #T4T-leden
Som ikke (også) lyder som noget Yob og CV Jørgensen har indspillet på en telefon?

Brugeravatar
haile lassie
Indlæg: 7348
Tilmeldt: 26 jul 2007 16:05
Spotify: 113262106

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#116 Indlæg af haile lassie » 05 jan 2022 12:11

Jeg er så sindssygt glad for at blive introduceret for det her album. Har hørt det tusind gange siden nomineringen, og den stryger lige ind på en top et eller andet. Er helt på linje med makrel.
bud count: 0

Brugeravatar
mary jane
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 10 jan 2008 18:25

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#117 Indlæg af mary jane » 05 jan 2022 13:12

Igen her holder liveudgaven to the max. Godt nok på bekostning af lidt af den oprindelige produktions atmosfæriske kvalitet, men det er som om det bliver endnu mere umiddelbart og hudløst når Walker og resten af bandet virkelig får lov til at skære igennem.



Kom til at tænke på et nummer som Ebony Tears som vel (som tidligere nævnt) er en slags forløber for dette album og også har det med at dele vandene. Dejligt at stå ved den rigtige bred.

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8627
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#118 Indlæg af makrel » 05 jan 2022 15:12

simonvt skrev:
05 jan 2022 11:04
secondtoughestintheinfant skrev:
05 jan 2022 11:01
00Void skrev:
05 jan 2022 11:00
En slags miserabel dopesmoker, bare jordslået og tårevædet fremfor jordbonget og tjærevædet.
Lol, spot-on!
x2
...og gør sig klart bedre som album end T4T. Det føles lidt mærkeligt at tage klynken i bider og samtidig evaluere på hver bid af klynk. Fungere klart bedre at hengive sig helt og fuldt til fosterstillingen.
x3. Den gengivelse kan jeg godt følge. Derfor er bakker jeg også fuldt op om at T4T er hårdt for den her plade.
Peter Metalli skrev:
05 jan 2022 11:34
Det bedste ved pladen er makrels inderlige forhold til og lidenskabelige forsvar for den :yellowheart: :drinkingcheers:
:yellowheart:
Det kræver selvfølgelig et mood at høre albummet, men synes nærmest at man automatisk får det fra første nummer.
haile lassie skrev:
05 jan 2022 12:11
Jeg er så sindssygt glad for at blive introduceret for det her album. Har hørt det tusind gange siden nomineringen, og den stryger lige ind på en top et eller andet. Er helt på linje med makrel.
:adore:
Jeg har været i arkivet på last.fm og har set, at jeg hørte den i 2012, hvilket passer meget fint med hvornår jeg nok fik cd'en købt. Har nok hørt den for første gang i 2011/2012, men ikke desto mindre har jeg været sammen med frk. Makrel på daværende tidspunkt, og har da labbet det i mig uanset siden. Og nu blev det jo fru Makrel i 2020. Det til side, vi har det storartet, men jeg er nok bare en sucker for den her type tristhed. Det er så stort og fedt! Er glad for at du kan lide det!
mary jane skrev:
05 jan 2022 13:12
Igen her holder liveudgaven to the max. Godt nok på bekostning af lidt af den oprindelige produktions atmosfæriske kvalitet, men det er som om det bliver endnu mere umiddelbart og hudløst når Walker og resten af bandet virkelig får lov til at skære igennem.



Kom til at tænke på et nummer som Ebony Tears som vel (som tidligere nævnt) er en slags forløber for dette album og også har det med at dele vandene. Dejligt at stå ved den rigtige bred.
Må lave en forlænget lytning og tage livepladen med efter studiepladen. Liveplader er ellers ofte en noget flad fornemmelse. Men det virker som om der er noget at hente. Lidt irriterende, faktisk. Nåh, men jeg vender tilbage med lidt om livepladen på et senere tidspunkt, efter legen og studiepladen.

"Ebony Tears"? Cathedral? Kan kun svagt huske det nummer.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14717
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#119 Indlæg af Pete Rock » 05 jan 2022 16:43

makrel skrev:
05 jan 2022 15:12
jeg er nok bare en sucker for den her type tristhed. Det er så stort og fedt!
Man behøver jo heller ikke være ked af at vi ikke længere er asatro for at lytte til Bathory. Jeg er også tæt på helt solgt - men jeg kommer altså til at høre hele pladen. :oops:
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
mary jane
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 10 jan 2008 18:25

Re: Track for track - Warning//Watching from a Distance

#120 Indlæg af mary jane » 05 jan 2022 17:34

makrel skrev:
05 jan 2022 15:12
mary jane skrev:
05 jan 2022 13:12
Igen her holder liveudgaven to the max. Godt nok på bekostning af lidt af den oprindelige produktions atmosfæriske kvalitet, men det er som om det bliver endnu mere umiddelbart og hudløst når Walker og resten af bandet virkelig får lov til at skære igennem.



Kom til at tænke på et nummer som Ebony Tears som vel (som tidligere nævnt) er en slags forløber for dette album og også har det med at dele vandene. Dejligt at stå ved den rigtige bred.
Må lave en forlænget lytning og tage livepladen med efter studiepladen. Liveplader er ellers ofte en noget flad fornemmelse. Men det virker som om der er noget at hente. Lidt irriterende, faktisk. Nåh, men jeg vender tilbage med lidt om livepladen på et senere tidspunkt, efter legen og studiepladen.

"Ebony Tears"? Cathedral? Kan kun svagt huske det nummer.
Stærkt, vil jeg se frem til. Er godt nok også en meget lidt liveagtig liveproduktion, men den føles langt fra overflødig i forhold til originalen.

Ja, Cathedral, som vel også ligger i periferien af 90'ernes britiske death doom. Det er selvfølgelig mere weird og jammet, men deler mange af de samme kvaliteter, ligesom med Candlemass og Saint Vitus for den sags skyld.

Sidste track i morgen!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst