under byen er ikke bjørk!

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8630
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: under byen er ikke bjørk!

#21 Indlæg af stilhed » 27 apr 2004 08:26

LSDiddie skrev:(dansk med islandsk accent?!)
det findes skam. jeg kan i hvert fald straks høre, om det er en islænding, vi har med at gøre, når de taler dansk (medmindre, naturligvis, de har boet her meget, meget længe). dette er i øvrigt fuldstændigt off topic. jeg er ligeglad med ub. de kan skabe sig lige så tosset, de vil. og det kan björk for den sags skyld også.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

raumschiff
Indlæg: 77
Tilmeldt: 27 apr 2004 15:12
Geografisk sted: Helvede, 2. th.
Kontakt:

#22 Indlæg af raumschiff » 27 apr 2004 15:35

Den næste sangerinde der lyder som om hun lige har fået fjernet halvanden lunge bliver smidt i havnen med sit sanganlæg om benene, ligegyldigt hvilken accent hun bruger til at pibe "Det er mig der holder benene sammen"! Så ka' hun fanme komme under byen for alvor :twisted:

LSDiddie
Indlæg: 2412
Tilmeldt: 11 jul 2002 09:33
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

#23 Indlæg af LSDiddie » 27 apr 2004 16:40

Hvad skal vi høre i stedet?

Kunne være interessant at høre hvad I så synes er godt. Det vil måske sætte nogle ting i perspektiv...?

Ellers er sådan et indlæg ganske overflødigt og ubrugeligt.

Brugeravatar
foxtrot
Indlæg: 8262
Tilmeldt: 23 okt 2003 22:48
Geografisk sted: Grosse Pointe

#24 Indlæg af foxtrot » 27 apr 2004 16:50

LSDiddie skrev:Ellers er sådan et indlæg ganske overflødigt og ubrugeligt.
Bortset fra, at det er pisse-sjovt skrevet.
You got a new Tattoo/Of an old Tattoo

Brugeravatar
Viskarne
Indlæg: 14063
Tilmeldt: 18 feb 2004 21:09
Kontakt:

#25 Indlæg af Viskarne » 27 apr 2004 19:55

det er i øvrigt rigtig nok at Under Byen ikke er Bjørk. Det har han ret i ham psykokiller, det må man sgu give ham, den lange ende har han fat i.

raumschiff
Indlæg: 77
Tilmeldt: 27 apr 2004 15:12
Geografisk sted: Helvede, 2. th.
Kontakt:

#26 Indlæg af raumschiff » 28 apr 2004 12:20

LSDiddie skrev:Hvad skal vi høre i stedet?
okay, det løb af med mig. Du må gerne høre Under Byen. Men pas på, det dér tuberkulose er farligt og spreder sig som en ildebrand - hende fra Blue Foundation er fx også blevet smittet.

- men udover ironien: At man ikke har nogen store udadvendte attituder er ikke automatisk det samme som at man har et stort og følsomt indre. 'Lillepigesang' som ren stil er bare en alt for let måde at prøve at lyde som om man har noget på hjerte - det er sgu' den kvindelige udgave af Nickelback... eller den indadvendte udgave af Anastacia... ved nærmere eftertanke: du må ikke høre Under Byen. Du skal høre Mötörhead - 3 x dgl., indtil din tuberkulose går over.

Brugeravatar
krea
Indlæg: 10455
Tilmeldt: 16 okt 2003 10:59
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#27 Indlæg af krea » 28 apr 2004 13:56

raumschiff skrev:Du skal høre Mötörhead - 3 x dgl., indtil din tuberkulose går over.
Jeg ved ikke med dig, men dagen efter jeg har hørt Motörhead har jeg altid dundrende hovedpine, svedture, rysteture og voldsomme opkast.
En time mere hip end Jon A.

LSDiddie
Indlæg: 2412
Tilmeldt: 11 jul 2002 09:33
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

#28 Indlæg af LSDiddie » 28 apr 2004 14:08

Og sangeren i Mötörhead skiller sig ud fra resten af 80'er-heavyerne hvordan...?

Se, der ser jeg bare nogle gamle narhoveder i slidt læder, der febrilsk prøver at holde fast i en karikeret macho-ideal. Right, det er sgu da "dad-rock"...alle disse fossiler skåret over én kam, selvfølgelig, hæ-hæ. :wink:

Ja, lad os da endelig få noget mere Iron Maiden og alt det gamle lal.

Næh tak, du! Det er sgu mere sørgeligt end hvad der kan drives op at melankolsk musik i nutiden....

:roll: :lol: :lol:

Brugeravatar
Ali Pilfinger
Indlæg: 7592
Tilmeldt: 15 feb 2004 21:38

#29 Indlæg af Ali Pilfinger » 28 apr 2004 14:10

Viskarne skrev:det er i øvrigt rigtig nok at Under Byen ikke er Bjørk. Det har han ret i ham psykokiller, det må man sgu give ham, den lange ende har han fat i.
Og jeg som gik og troede, at Under Byen var Björk.

Brugeravatar
foxtrot
Indlæg: 8262
Tilmeldt: 23 okt 2003 22:48
Geografisk sted: Grosse Pointe

#30 Indlæg af foxtrot » 28 apr 2004 14:13

Ali Pilfinger skrev:
Viskarne skrev:det er i øvrigt rigtig nok at Under Byen ikke er Bjørk. Det har han ret i ham psykokiller, det må man sgu give ham, den lange ende har han fat i.
Og jeg som gik og troede, at Under Byen var Björk.
Under Byen er ikke Björk. Til gengæld går Bjørk i byen. Det er og bliver en skør, skør verden.
You got a new Tattoo/Of an old Tattoo

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst