Psyched Up Janis gendannes!

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Enola Gay
Indlæg: 3917
Tilmeldt: 07 nov 2005 17:13
Geografisk sted: Smeerenburg

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#401 Indlæg af Enola Gay » 10 jun 2009 20:17

Billede

Brugeravatar
Viskarne
Indlæg: 14063
Tilmeldt: 18 feb 2004 21:09
Kontakt:

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#402 Indlæg af Viskarne » 10 jun 2009 20:21

Billede
Love Battery - Dayglo
spent pride arms talking yellow age.

dinmorer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 01 okt 2008 22:42
Geografisk sted: kbh

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#403 Indlæg af dinmorer » 10 jun 2009 22:11

Man skal bare have fat i den her:

http://profile.ultimate-guitar.com/prof ... mage_0.jpg

- så går resten af sig selv. :wink:

Brugeravatar
psychedupjanis
Indlæg: 1061
Tilmeldt: 03 dec 2007 19:25

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#404 Indlæg af psychedupjanis » 11 jun 2009 09:32

Enola Gay skrev: Efter min mening kom der bare ikke noget særligt interessant ud af det. Sune Wagner virker lidt som en kunstner der altid har været to skridt bag den seneste trend, og udnyttet det faktum at han alligevel har været fire skridt foran udviklingen i Danmark. Han er en benhård musikalsk håndværker, det er der ingen tvivl om. Han kan arbejde med en plade og fuldstændig ramme den lyd han leder efter ned til mindste klangmæssige detalje. Problemet er bare at det aldrig er en lyd han selv har lavet. Selv når han vover sig ud i noget så personligt som sidste års singer/songwriter-agtige soloudspil ligger klicheerne tykt i luften. Det tror jeg faktisk også pludselig gik op for ham selv på den plade. Han har da i hvert fald taget afstand fra den nu.
Jeg vil gerne give dig ret i at Sune ikke er den mest originale kunstner og Raveonettes og hans soloprojekt er utrolig klichéfyldt og ret kedeligt, men jeg synes at han formåede at gøre det ganske godt med Psyched Up Janis. Det er i hvert fald det bedste, som han har præsteret. Swell er ikke en særlig god plade, synes jeg, men Hi-Fi Low Life er helt fantastisk.

Brugeravatar
jegharfangetmigenmyg
Indlæg: 4394
Tilmeldt: 05 maj 2008 16:45

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#405 Indlæg af jegharfangetmigenmyg » 11 jun 2009 09:55

psychedupjanis skrev:Jeg vil gerne give dig ret i at Sune ikke er den mest originale kunstner og Raveonettes og hans soloprojekt er utrolig klichéfyldt og ret kedeligt, men jeg synes at han formåede at gøre det ganske godt med Psyched Up Janis. Det er i hvert fald det bedste, som han har præsteret. Swell er ikke en særlig god plade, synes jeg, men Hi-Fi Low Life er helt fantastisk.
Hvis du havde hørt nok Dinosaur Jr. og My Bloody Valentine osv., så ville du nok også synes at Psyched Up Janis var to skridt efter alt andet (ligesom Raveonettes ganske rigtigt er).
secondtoughestintheinfant skrev:Alt, hvad Myggen skriver, er sandt.

Brugeravatar
psychedupjanis
Indlæg: 1061
Tilmeldt: 03 dec 2007 19:25

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#406 Indlæg af psychedupjanis » 11 jun 2009 09:58

jegharfangetmigenmyg skrev: Hvis du havde hørt nok Dinosaur Jr. og My Bloody Valentine osv., så ville du nok også synes at Psyched Up Janis var to skridt efter alt andet (ligesom Raveonettes ganske rigtigt er).
Det har jeg skam hørt rigeligt af, og selvom Psyched Up Janis er inspireret, synes jeg ikke at deres musik bliver unødvendigt.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Indlæg: 28337
Tilmeldt: 22 nov 2003 16:33
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#407 Indlæg af Fisker Thomas » 11 jun 2009 10:00

I forgårs solgte jeg nogle bøger til Tim Christensen. Så fik jeg også et forhold til den grønne bølge. Han virkede både sympatisk og høflig.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
palesaint
Indlæg: 12189
Tilmeldt: 15 jan 2004 18:48

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#408 Indlæg af palesaint » 11 jun 2009 10:00

Hvad købte han?
eini skrev:
05 feb 2016 14:51
Svingningers moralske kerne.

Brugeravatar
jegharfangetmigenmyg
Indlæg: 4394
Tilmeldt: 05 maj 2008 16:45

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#409 Indlæg af jegharfangetmigenmyg » 11 jun 2009 10:01

Fisker Thomas skrev:I forgårs solgte jeg nogle bøger til Tim Christensen. Så fik jeg også et forhold til den grønne bølge. Han virkede både sympatisk og høflig.
Fik du autograferet din Nicolai & Julie-dvdboks?
secondtoughestintheinfant skrev:Alt, hvad Myggen skriver, er sandt.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Indlæg: 28337
Tilmeldt: 22 nov 2003 16:33
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Psyched Up Janis gendannes!

#410 Indlæg af Fisker Thomas » 12 jun 2009 17:39

Jeg må ikke sige hvad han købte...jeg har tavshedspligt. Men jeg fik boksen signeret ja. Jeg fik også en ekstra signeret. Straight to ebay.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster