K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2010, 09:29   #21
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
er der nogen der har link til den paragraf der siger at det er lovligt at optage samtaler og bruge den som bevis.skal gerne bruge den imorgen til det møde er sikker på de vil komme med at alt hvad der bliver sagt osv på den lyd fil ikkkek an bruge.sikkert forde man kan høre de presser en til at sige nej osv.og i den samtale er der også en mere der er til samtale kan der være noget der kan give problemer der da hun heller ikke ved jeg har optage det

Sidst redigeret af superkok; 16-06-2010 kl. 09:40.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 15:08   #22
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Loven er her
§ 263. stk. 3
Citat:
27. kapitel
Freds- og ærekrænkelser
§ 263. Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget
1) bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet,
2) skaffer sig adgang til andres gemmer,
3) ved hjælp af et apparat hemmeligt aflytter eller optager udtalelser fremsat i enrum, telefonsamtaler eller anden samtale mellem andre eller forhandlinger i lukket møde, som han ikke selv deltager i, eller hvortil han uberettiget har skaffet sig adgang.
Stk. 2. Med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder straffes den, der uberettiget skaffer sig adgang til en andens oplysninger eller programmer, der er bestemt til at bruges i et informationssystem.
Stk. 3. Begås de i stk. 1 eller 2 nævnte forhold med forsæt til at skaffe sig eller gøre sig bekendt med oplysninger om en virksomheds erhvervshemmeligheder eller under andre særligt skærpende omstændigheder, kan straffen stige til fængsel indtil 6 år. På samme måde straffes de i stk. 2 nævnte forhold, når der er tale om overtrædelser af mere systematisk eller organiseret karakter.
Det betyder deltager du så må du optage, når du deltager.!
NB: Husk at optage det nye møde også.

Om det kan bruges som bevis i en retssag, er op til dommeren. Men da det er normalt at skjulte optagelser bruges her, kan jeg dårligt forstille mig at det ikke ville kunne bruges.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 21:00   #23
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
mange tak printet ud til imorgen altid godt at have et es i ærmet hvis de begynder
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 11:33   #24
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja så har jeg været til møde og som det hele lød til så var alt aftalt på forhånd så kunne ikke se ngoen grund til at vi skulle møde op total til grin så nu står jeg nok til 5 ugers karantæne med 99% sikkerhed .så hvad gør jeg skideværd med penge mere bange for min datter der har adhd .kan man søge kontanthjælp med eller uden at betale dem tilbage ? **** jeg er mega toset
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 13:38   #25
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
øhhh på hvilken baggrund er du kommet i karantæne? og havde du optagelsen med???
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 14:08   #26
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nu skla jeg se om jeg kan huske deres ord er stadig lidt oppe og køre i den røde felt .et mødet var mærkeligt.de hold kortene helt tæt på kroppen. drejede sig om 2 steder et hvor jeg skulle være gået efter 2 times fik så skrevet indsigelse hvornår jeg var gået osv.n2 fik det samme at nej ikkeh avde nægtet osv.samtalen ligepluslig sagde sagsbehandler jeg kommer lige igen skla lige snakke med en jurist mener jeg det hedder.og som så sagde at ja jeg kan sagtens optage samtale men jeg kunne jo have redigeret den ja kunnej eg vel har bare ikke forstant på det måtte end da google amr file for at lave den om til mp3 format osv.men det var lidt lusket ja det er det da men selom han sagde havde du spurt havde du fået lov jeg tænkte bare ja ja og ville du så havde sagt det du gjorde selom han sider han ville siger det samme sikkert.de ville ngoetm ed stilling til om jeg stadig opflylde betingelserne for flexjob osv.men som hende fra fagforeningen sagde da vi kom ud ja det havde besluttet sig alerede inde vi kom og jeg kunne kun give hende ret.heldigvis har jeg møde med hende imorgen.for 5 uger uden penge er = ingen medicin ingen husleje og det er = stå på gaden med 2 børn osvmad:: men jeg ville da få et brev med deres beslutning ja ja hvorfor ikke bare sige det da alle i rummet vidste hvad de havde beslutte inden vi kom.sådan en gang fusker og så kan de ikke forstå man ikke stoler på dem.vil gå en tur mere idag som sagt stadig i det røde felt over at det han siger er rigtigt selvom jeg siger modsatte.også ting hvro han siger jeg ikke har ringet selom jeg har osv.men det hele drejer sig generalt om den hvor samtalen blev optagetog den hvor jeg skulle være gået efter 2 timer selvom jeg siger modatte troer også han blev sur over at hende fra fagforeningen sagde nek selvom jeg siger han har optagelsen får i den først når han siger i må for det er hans egendom.haha han blev lidt rød i hpved der. heldigvis lod jeg fagforeningen føre ordet og hver gang der var ngoet sagde hun så jan jeg svare osv ellers havde der gået ged i det hele det avr som folk der spillede poker de prøvede at få os begge til at falde i men skete ikke for dem.så jeg sidder tilbage med den følese lige meget hvad bevis hvad du siger osv så har komunerne altid ret

Sidst redigeret af superkok; 17-06-2010 kl. 14:23.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 21:20   #27
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
det virker ikke som om hun var særlig kvik hende du havde med fra fagforeningen? Og det lyder helt ærligt ret tumpet at de kan tage dine penge fordi du gik 2 timer før tid?? Du er fleksjobber! Det kunne jo være du fik et smerteanfald og var nødt til at lave en hurtig beslutning? Nå, men jeg håber alt går!
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 22:01   #28
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Og det lyder helt ærligt ret tumpet at de kan tage dine penge fordi du gik 2 timer før tid??
jegh ar nok forklaret det forkert jeg mødte klokken 10.00 gik ca 14.30 snakkede sagde til kok jeg gik jeg var totalt færdig ok sagde han.men de siger der oppe at jeg gik efter 2 timer uden at sige farve som er løgn jeg gik ca 14.30 hvordan eller ville jeg kunen sige jeg lavede dden ret osv der først gælde fra klokken 12.00 af og frem til 17.00l.det tolkes som nej til flexjob fra komunen side.det andet er påstand mod påstand og jeg sagde nej eller ikke nej.det er s 2 gange nej til flexjob.fagforeningen var til mega stor hjælp.men svært at gøre ngoet nårkomuneni fedt spillede og de havde sådan set afgordt det hele inden vi kom.og komunen sad og ville noget med kom ikke med det så som nej skla vi ikke sige osv lige som et poker spiller ville gøre,men har heldigvis møde imorgen i fagforeningen hvor vi snakker om hvad der er sket osv.

Sidst redigeret af superkok; 17-06-2010 kl. 22:04.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2010, 12:41   #29
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja venter stadig på svar sjovt de ikke har sent det papir eller hvad man kalder det ud inu det er nu 3 post dage og ingen nyt kan være godt at den skal op til de højere magter
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 17:37   #30
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja så kom brevet endeligt komunen gjorde det jeg regnede med.de har taget min ledighed ydelse de siger jegh ar ssagt nej til flexjob osv selvom jeg ikke har de beviser bare komune folks ord har mere at sige end en almindelig borger ja jeg over klager den da. så nu skla jeg så ned og se og håbe jeg kan søge/ få kontant hjælp **** komerne og dres idioti ****ing crap grrrrrrrr igen igen får den almindelige en over nakken selvom man gør som de siger længe leve det korupte og røden system
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvilken ydelse får man på flexjob gitte kirk Spørgsmål ang fleksjob 14 21-06-2011 16:09
ledighed ydelse/ferie penge superkok Spørgsmål ang fleksjob 23 10-04-2010 16:59
flexjob - særlig ydelse -starthjælp dobar Spørgsmål ang fleksjob 27 24-11-2009 14:56
Flexjob / flex ydelse abelone Spørgsmål ang fleksjob 1 09-06-2009 19:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension