K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2009, 10:22   #11
carbonarm
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Roskilde
Indlæg: 15
Styrke: 15
carbonarm er ny på vejen
Hovedet der banker imod muren kan vi jo bruge hele tiden, så det vil jeg undlade

Mine sygedagpenge er stoppet med udgangen af september, så det løb er kørt.
På baggrund af en lang forklaring mener de jeg kan varetage et ordinært arbejder. Så de har raskmeldt mig og så kan de jo ikke forlænge mine sygedagpenge. En indsigelse er derfor nytteløs.

Jeg anker/klager naturligvis.

Du skriver at mange syge lever af ingenting i lange perioder også selvom man til sidst måske får medhold. Men jeg kan ikke bruge det til noget, andet end at det bekræftiger mig i at den er helt gal.

Vi er mange som er sat på pinebænken, nu er det sku slut! Vi skal rejse os som en enhed, med våben, fakler og gode argumenter. Vi tager pressen i brug, strejker, gør hvad vi kan i fællesskab..hvad siger I er du klar?
carbonarm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 10:29   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Men hvad siger din arbejdsprøvning og dine læger, siden kommunen mener du er Rask.
der er noget som ikke hænger sammen.
de vil også stoppe mine, men baggrunden er fordi de ikke mener jeg bliver rask.
alså at jeg kan passe et arbejde efter 26 uger.
Nej for mit helbred er faktisk blivet en smule dårligere end da jeg var arbejdsprøvning.
det kan jeg så kun være enig med dem i
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 12:13   #13
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hvis det er mig du spørger, ja, så er jeg altid klar i det omfang jeg magter!

Er pt i gang med at anke (mer' tidsrøveri!), som jo også tager på de sparsomme kræfter; men jeg har da skrevet læserbrev, haft møde med en politiker (bl.a om den forhadte ægtefælleforsørgelse) og har da også tilmeldt mig Cafè Sygemeldt, som netop er i gang med at få en aktion op at stå ... måske noget for dig, så skriv til Hejdien på en pm?

Hvis vi var så raske, som kommunerne gerne vil påstå, så havde vi jo stormet ind på Borgen' for længe siden! .... Det gør alle andre befolkningsgrupper; men der er mange her på siden, der trods en rigtig beskidt behandling i det kommunale regi, ikke magter at protestere, og sådan er det jo bare.

Dejligt at du har kampgejst, så ingen sure miner fra denne kant, tværtimod

Varme hilsner fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 14:37   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Carbonarm ja helt sikkert der er mange her på siden der er friske og med på ideen værre bliver det med det at være frisk når dagen op rinder, men sådan er det jo desværre at være syg , men cafe sygemeldt prøver at stable noget på benene har du tilmeldt dig og læste her
http://www.k10.dk/showthread.php?t=10133

Ellers er det et godt første skridt for dig og jeg kan sagtens forstå din harme

Og ja jeg er frisk for min del på at være med i div ting , men igen så er det jo altid med et vist forbehold desværre men jeg satser og jeg satser HÅRDT på at tage med til det cafe sygemeldet vil stable på benene ...

Og jeg starter med at tage ind og besøge dem når jeg en dag er færdig i arbprøvning og er ovenpå igen

Du kan også melde dig ind i cafe sygemeldt gruppen på facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=31088591805
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på Fleksjob... Klaus K Spørgsmål ang fleksjob 14 18-02-2011 22:33
Afslag på fleksjob m.m. YRMB Alt det andet 30 11-01-2011 22:40
Fleksjob afslag jfm Spørgsmål ang fleksjob 2 15-02-2010 08:40
Afslag på fleksjob og hvad nu jfm Spørgsmål ang fleksjob 9 21-01-2010 16:05
Afslag på fleksjob dino Spørgsmål ang fleksjob 5 25-04-2008 14:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension