Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2013, 13:42   #17
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
mht det at have en inhabil sbh .........

Min sbh sad med mig som bisidder til mødet med rehab.teamet, hov tænkte jeg derefter mødet, da min sbh er en del af det der rehab.team og sidder med ved de der omtalte rund bords samtaler, ergo i min verden er hun inhabil og min sbh har nada at gøre ved de møder der er med rehab.teamet, plus min sbh sad bag en lukket dør og snakkede om hvad der skulle ske i min sag, det hørte jeg, da jeg sad og ventede ude på en stol ved siden af døren til mødet.

Jeg har i min klage til BAN ( ankestyrelsen ) nævnt dette forhold, ikke at min sbh omtalte min sag bag en lukket dør med rehab.teamet, da det vil sikkert blive en påstand mod påstand ting, hvor jeg er taber i den sag, men jeg skrev blandt andet i min klage over afslaget på ftp, at min sbh deltog i mødet med rehab.teamet, som en slags bisidder for mig, da min sbh sad ved siden af mig til mødet, et møde hun intet har at gøre med, da hun er min sbh og sidder i rehab.teamet.

Men jeg skal lige vente godt 10 måneder på at få at svar fra ankestyrelsen, men som sagt, har jeg nævnt dette i min klage over afslaget på ftp, at min sbh deltog i omtalte møde, så må jeg pænt vente og se om der er noget om det at være inhabil i en sag eller ej snakken.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat