Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2013, 07:14   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
stort set alt hvad der er af papirer i min sag er mærkelige...
Har fået aktindsigt og der står kun alle de tvivl og bemærkninger som alle sagsbehandlerne personligt har om mig.. Feks at vedkommende tror at jeg lyver mig syg, at jeg slet ikke har influenza når jeg melder mig syg osv..
Der står ikke at jeg var til lægen og fik taget blodprøver som beviste jeg var syg osv osv...
Jeg kan forstå på dig, at du har været hos nogle speciallæger, ergo må der forefindes nogle speciallægeerklæringer.

Hvis du er i tvivl om hvorvidt kommunen er i besiddelse af dine lægepapirer, så bør du tjekke det via en aktindsigt.

Hvis kommunen ikke har kopi af dine lægepapirer, så må du sørge for, at de får det.

Du kan bede om aktindsigt både hos din læge, speciallæge og samtlige sygehuse du har været i berøring med.

Iøvrigt kan jeg anbefale, at man altid selv har en kopi af ALT.

Og så skal du sørge for, at få en kvittering for modtagelse når du afleverer lægepapirer på kommunen. De har det med at forsvinde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat