Se enkelt indlæg
Gammel 11-05-2010, 11:34   #12
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Min kontaktperson på Springbræt mener, at jeg måske vil kunne få lov at påbegynde mit lille projekt med salg af ting på nettet og få supplerende kontanthjælp.
Argumentationen for dette går på, at jeg er umådelig langt fra det ordinære arbejdsmarked på grund af min personlighedsforstyrrelse og bipolar affektiv sindslidelse, men at jeg har en realistisk indgangsvinkel til dette med at starte en lille selvstændig virksomhed som jeg kan drive fra eget hjem, hvor jeg selv sætter rammerne.
Hun forsøger at få et møde i stand med min sagsbehandler til drøftelse af dette.

Der er også blevet anmodet om forlængelse af min tilknytning til Springbræt, da jeg har stor gavn af det træningsprogram jeg er i men stadig kun formår at komme to gange ugentligt, og jeg er igang med omlægning af min medicinering hvilket tager en rum tid og giver nogle seponeringssymtomer ved hver nedtrapning.

Tror I, at det er realistisk at håbe på, at jeg får lov at fortsætte det forløb jeg er i og samtidig starte egen virksomhed med supplerende kontanthjælp? Det vil være guld værd at fortsætte det forløb jeg er i, hvor planen er, at der ved forlængelse vil komme mere coaching ind over, som vil kunne hjælpe mig til at strukturere mig og give mig en at diskutere mine forretningsplaner med.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat