K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Arbejdsprøvning (https://www.k10.dk/showthread.php?t=16130)

dobar 11-01-2011 14:14

Arbejdsprøvning
 
Hej

Hvis man stoppermed nuværende arbejdsprøvning på grund af fysiske smerte og hvis man starte med det samme på anden sted..

Så starte man helt forfra eller forsætte.. jeg fik at vide fra min sagsbehandler at jeg skal starte helt forfra...
er det korekt ??:confused::confused:

MTVRV1 11-01-2011 16:37

Ja din sagsbehandler ret
hvis man ikke kun kunne vudere din arbejdsevne tilstrækkeligt.
det er som at gå på tynd is
man skal helst møde op hver dag og yde det man kan
man skal passe på selv, men alligevel prøve alt hvad man kan
havde også fravær, mener det var 2 dage på 3 måneder og måtte gå tidligere hjem løbende
til sidst fik jeg onsdag fri, men kunne ikke kommer op meget mere end 1.5 time om dagen til sidst.
det som er meget vigtig at dem som på stedet beskriver og kan se man gør sidst bedste
foreksempel i min
der er ikke mere arbejdskraft efter en halv til en time, det er tydeligt at se en forværring efter det. samt i løbet af perioden er også sket en meget mærkbare forværring af heldbredet. (navn) har været yderste samarbejdsvilig i gennem hele forløbet

min point er det tæller meget mere end hvor mange timer man kan være der

dobar 11-01-2011 17:45

Citat:

Oprindeligt indsendt af MTVRV1 (Send 143674)
Ja din sagsbehandler ret
hvis man ikke kun kunne vudere din arbejdsevne tilstrækkeligt.
det er som at gå på tynd is
man skal helst møde op hver dag og yde det man kan
man skal passe på selv, men alligevel prøve alt hvad man kan
havde også fravær, mener det var 2 dage på 3 måneder og måtte gå tidligere hjem løbende
til sidst fik jeg onsdag fri, men kunne ikke kommer op meget mere end 1.5 time om dagen til sidst.
det som er meget vigtig at dem som på stedet beskriver og kan se man gør sidst bedste
foreksempel i min
der er ikke mere arbejdskraft efter en halv til en time, det er tydeligt at se en forværring efter det. samt i løbet af perioden er også sket en meget mærkbare forværring af heldbredet. (navn) har været yderste samarbejdsvilig i gennem hele forløbet

min point er det tæller meget mere end hvor mange timer man kan være der

hej

de har vurderet min arbejdsevne og timetal. de skal bare se min stabilittet ..

jeg kan ikke klare det job på grund smerte men kan arbejde lettere job og kan ikke forstår hvorfor skal starte forfra når de har allerede vurderet arbejdsevne, effektiv arbejde. :mad:

zolskin 11-01-2011 22:39

Hvad er det, som gør, at du ikke kan afklares færdigt i nuværende forløb?
Er der noget til hinder for, at der kan holdes pause i en periode?
Og ellers er virkeligheden jo som den er, at du pga smerter ikke magter så meget - det vil vel ikke ændre sig radikalt et andet sted?

Det virker da omsonst, at du skal begynde et nyt forløb og bruge ressourcer på at falde til, afklaring af arbejdsopgaver

dobar 12-01-2011 00:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af zolskin (Send 143729)
Hvad er det, som gør, at du ikke kan afklares færdigt i nuværende forløb?
Er der noget til hinder for, at der kan holdes pause i en periode?
Og ellers er virkeligheden jo som den er, at du pga smerter ikke magter så meget - det vil vel ikke ændre sig radikalt et andet sted?

Det virker da omsonst, at du skal begynde et nyt forløb og bruge ressourcer på at falde til, afklaring af arbejdsopgaver

hej

de vil tjekke min stabilittet på de timer som jeg kan klare..


men jeg har bedt sagsbehandler at han skrive det på skrift. sagsbehandler sagde det bare mundtlig...:o:o

c.l.e.o. 12-01-2011 10:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af dobar (Send 143746)
hej

de vil tjekke min stabilittet på de timer som jeg kan klare..


men jeg har bedt sagsbehandler at han skrive det på skrift. sagsbehandler sagde det bare mundtlig...:o:o

Det er da ikk :o i mine øjne,selv ender mine arbejds prøvninger med en del blokader og mere smerte siildende.Og et time tal der nok ikke passer helt,for i længten udover de 2 måndre ville jeg ikke have kunnet klare de arbejdsprævninger i længten.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:13.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension